واقعا هزینه یک طراح داخلی چقدر است؟
نوشته شده توسط : محمد جلوداری

وقتی نوبت خرید دستگیره کابینت به دکوراسیون خانه شما می رسد ، می توانید به راحتی غرق شوید. با طراحی اتاق به اتاق برای طراحی و گزینه های زیاد ، حتی بدترین دکوراتورهای خانه نیز می توانند کمی فشار را احساس کنند. به همین دلیل استخدام طراح داخلی می تواند راهی عالی برای ایجاد فضای رویایی شما باشد. اما هر حرفه ای دارای برچسب قیمت است ، بنابراین چگونه می دانید که آیا می توانید از عهده آن برآیید؟ در حالی که استخدام یک متخصص برای ایجاد فضاهای ایده آل شما لزوما ارزان نیست ، اما اغلب می تواند در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه شما شود - به خصوص اگر شما از افرادی هستید که یک قطعه را خریداری می کنید و به محض ورود به خانه پشیمان می شوید.


قبل از تصمیم گیری برای استخدام یک طراح داخلی ، درک مسائل مالی مهم است. در اینجا ، ما همه چیزهایی را که باید در مورد هزینه های مربوط به آن بدانید و نحوه تصمیم گیری در مورد اینکه آیا برای شما مناسب است ، تجزیه کرده ایم.


واقعا هزینه یک طراح داخلی چقدر است؟
اتاق خواب با ملافه سفید
 اشلی وب داخلی
مهمترین نکته ای که باید به خاطر بسپارید این است که هزینه استخدام طراح داخلی بر اساس محل زندگی شما و وسعت نیازهای طراحی شما متفاوت خواهد بود. مانند اکثر خدمات حرفه ای ، همیشه می توانید خرید کنید و چند نقل قول دریافت کنید ، اما مهم است که به خاطر داشته باشید که مبلغی را که برای آن هزینه می کنید دریافت می کنید.

طراحان داخلی اغلب به یکی از دو روش شارژ می شوند: نرخ ثابت یا ساعت. باز هم ، این بستگی به متخصصی دارد که با آن کار می کنید و تعداد اتاق هایی که می خواهید طراحی شوند. اگر یک طراح داخلی را به صورت ساعتی استخدام می کنید ، می توانید انتظار داشته باشید که نرخ برای یک طراح جوان از 100 دلار شروع شود. از آنجا ، قیمت برای با تجربه ترین طراحان می تواند به 500 دلار برسد ، اما نرخ معمولی در حدود 150 تا 200 دلار در ساعت است. باز هم شایان ذکر است که این مکان وابسته به مکان است. انتظار می رود در کلان شهرهای بزرگ مانند لس آنجلس و نیویورک هزینه بیشتری بپردازید.


وقتی صحبت از قیمت های ثابت می شود ، اندازه خانه شما و تعداد اتاق های شما قیمت نهایی را تعیین می کند. برای یک اتاق یک نفره ، معمولاً قیمت ها از حدود 2000 دلار شروع می شود ، اما می تواند به پنج رقم برسد. کل طراحی خانه معمولاً از حدود 5000 دلار شروع می شود و از آنجا بالا می رود. نرخ ثابت اغلب توسط چند ساعت انتظار می رود که طراح شما در پروژه صرف کند.


در نهایت ، قیمت نباید عامل تعیین کننده شما باشد. بسیار مهم است که طراح را بیابید که سبک شما را بفهمد و شیوه ارتباطی مشابه شما را داشته باشد. یافتن تناسب مناسب به همان اندازه که به سلیقه مربوط می شود ، به شخصیت بستگی دارد.


با یک طراح داخلی چه چیزی دریافت می کنید؟
اتاق مهمان با تخت دو طبقه
 اشلی وب داخلی
روشهای مختلفی برای کار با طراح داخلی وجود دارد. به عنوان مثال ، می توانید تصمیم بگیرید که در یک پروژه با آنها مشورت کنید. بگویید که یک کاناپه خاص را دوست دارید ، اما شما واقعاً در تلاش هستید تا آن را با صندلی های مناسب مناسب ست کنید یا نمی دانید چه نوع فرشی بهتر کار می کند. در اینجا ، شما می توانید با یک طراح به صورت ساعتی کار کنید و او ، او ، یا آنها به شما کمک می کنند تا ایده هایی را برای رفع این نیاز خاص ارائه دهید.


در طرف دیگر طیف ، می توانید طراح خود را استخدام کنید تا ظاهر و احساس یک اتاق کامل را ایجاد کند. در این سناریو ، شما با یک طراح داخلی می نشینید و به او می گویید چه چیزی را دوست دارید ، چه چیزی را دوست ندارید ، چه احساسی را سعی می کنید ایجاد کنید و موارد دیگر. آنها با در نظر داشتن این ایده ها پیش می روند و گزینه هایی را ارائه می دهند که در فضای شما کاملاً کار می کند. هرچه فضا بزرگتر یا غیرمعمول تر باشد ، ممکن است زمان بیشتری طول بکشد تا به طراحی مناسب برسید.

همچنین می توانید یک طراح داخلی را استخدام کنید تا به شما در انتخاب پایان کار برای بازسازی شما کمک کند. به عنوان مثال ، اگر در حال بازسازی حمام اصلی خود هستید ، یک طراح داخلی می تواند به شما در انتخاب کفپوش مناسب یا کفپوش مناسب برای فضای شما کمک کند.

درباره این اصطلاح: حمام اولیه
بسیاری از انجمن های املاک ، از جمله انجمن ملی سازندگان خانه ، عبارت "اتاق خواب اصلی" (یا "حمام اصلی") را به عنوان تبعیض آمیز طبقه بندی کرده اند. "اتاق خواب اصلی" نامی است که در حال حاضر به طور گسترده در بین جامعه املاک استفاده می شود و هدف اتاق را بهتر نشان می دهد.

درباره تنوع و گنجاندن ما بیشتر بخوانید تا صنوبر را به سایتی تبدیل کنید که همه از آن استقبال می کنند.

آیا طراح داخلی مبل خرید می کند؟
اینکه طراح داخلی شما مبلمان اتاق شما را خریداری می کند یا خیر ، بستگی به شما دارد. می توانید از طراح خود بخواهید که برای هر قطعه چند گزینه خاص ارائه دهد و در صورت تمایل می توانید آنها را به تنهایی خریداری کنید. این به شما این امکان را می دهد که انتخاب نهایی را انجام دهید و هرطور که می خواهید خرید کنید.

گزینه دیگر این است که به طراح داخلی شما اجازه دهید مبلمان را از فروشندگانی که با آنها کار می کند خریداری کند. اغلب ، طراحان داخلی روابط خاصی با فروشندگان خاص دارند و می توانند از تخفیفی برای شما استفاده کنند که در غیر این صورت در دسترس شما نخواهد بود. شما بودجه را تعیین می کنید و طراح شما قطعات متناسب با محدوده شما را پیدا می کند. این گزینه می تواند در وقت شما بسیار صرفه جویی کند و به طراح داخلی شما این فرصت را بدهد که قطعات سفارشی متناسب با فضای شما را سفارش دهد.

اگر به دنبال استخدام یک طراح داخلی هستید ، مهم است که بدانید

به این دلیل که هزینه ها قطعاً می تواند افزایش یابد. گفته می شود ، همکاری با یک طراح برای ایجاد فضای رویایی شما اغلب در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود و اطمینان حاصل می کند که هر مبلمان خریداری شده برای خانه شما مناسب است.





:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: